miercuri, 21 decembrie 2011

Campanie Palette Mousse Color




































M-am înscris în campania de Word of Mouth pentru vopseaua permanentă sub formă de spumă Palette Mousse Color.Tocmai am primit coletul cu cele 2 vopsele pe care trebuie să le testez. Sunt mai mult decât încântată.La prima vedere par destul de interesante. Când doreşti să cumperi ceva ,ambalajul este primul care îţi fură privirea. Mi s-a părut ingenioasa ideea de a amesteca totul într-un shaker, precum şi modul lor de ambalare. Palette Mousse Color este o vopsea spumă cu extract de căpşune, uşor de utilizat. Conţinutul cutiei : Loţiune fixatoare,Pudră colorantă, Balsam pentru strălucire,Pereche de mănuşi,Pliant cu instrucţiuni. Mi-am ales ca şi nuanţă Şaten Închis 300. Este o idee mai închisă decât culoarea părului meu de acum, oricum sunt pregătită pentru o schimbare, fie ea şi mai închisă :))). După ce mă vopsesc voi reveni cu alte păreri şi poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu